اعضا محترم هیئت علمی میبایست پس از مطالعه آیین نامه ، مستندات ذیل را در طی دو مرحله ، جهت ارسال به دانشگاه ، به دفتر معاونت پژوهشی پژوهشگاه تحویل دهند.
مرحله اول :
1. نامه درخواست ارتقا عضو هیئت علمی با امضا عضو هیئت علمی
2. تکمیل جداول فرهنگی (جداول 1 تا 9) به همراه مستندات مربوطه (کلیه مستندات مرحله اول در قالب CD)
مرحله دوم :
3. تکمیل مابقی جداول شامل جداول آموزشی و پژوهشی (جداول 10 به بعد) به همراه مستندات مربوطه
4. فایل اکسل مقالات (کلیه مستندات مرحله دوم در قالب CD)
اعضا محترم هیئت علمی پس از دریافت نامه ترفیع از دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه، مستندات ذیل را به دفتر معاونت پژوهشی تحویل خواهند داد.
1. گزارش کارکرد سالانه به تاریخ ترفیع شامل فعالیتهای آموزشی اجرایی پژوهشی
2. مستندات فعالیتهای مذکور
2. فرم تایید شده و امضا شده ساعات کارکرد مورد نظر عضو هیئت علمی (مسئول امور اداری)